Wciąż trwa rywalizacja o wybór na „trybuna ludowego”, który pociągnie za sobą masy sprzeciwiające się obecnym rządom. Do czołówki należą oczywiście Marta Lempart ze „Strajku Kobiet”, Michał Kołodziejczak z AgroUnii oraz Paweł Tanano ze „Strajku Przedsiębiorców”. Ten ostatni zamierza rozwijać swoją inicjatywę, oferując pracę na jej rzecz za darmo.

Były działacz Platformy Obywatelskiej czy Ruchu Palikota od maja nie znika z przysłowiowych pierwszych stron gazet. Właśnie wówczas organizował on bowiem pierwsze demonstracje przeciwko obostrzeniom związanym z pandemią koronawirusa. Od tego czasu już kilkukrotnie był zatrzymywany przez policję, co jednak nie zmniejszyło jego politycznej aktywności.

Co więcej, Tanajno zapowiada dalszy rozwój swojego nowego ugrupowania, a więc „Strajku Przedsiębiorców”. Od dłuższego czasu opracowuje zresztą jego biznesową strategię, o czym świadczy zwłaszcza ciągły przyrost sprzedawanych przez niego różnorodnych gadżetów. Wśród nich także maseczek, choć sam lider krytykuje ich noszenie.

Teraz Tanajno poszukuje osób, które będą odpowiadać za marketing „Strajku Przedsiębiorców”, budując jego długofalową strategię. W tym celu zamieścił ogłoszenie dla agencji zajmującej się PR-em. W zamian za jej usługi oferuje reklamę na Facebook’owej grupie swojego ruchu, a także „publiczny dowód skuteczności swoich usług wśród wielu klientów biznesowych”.

Na podstawie: facebook.com, plotkibiznesowe.pl.