Marszałek Wielkopolski w ekstazie. Już czeka na Bidena

Jutro w Waszyngtonie odbędzie się inauguracja prezydentury Joe Bidena. Wydarzeniami w Stanach Zjednoczonych tak podekscytowany jest marszałek województwa wielkopolskiego, że aż udekorował on siedzibę Urzędu Marszałkowskiego portretami Bidena i jego lewicowej wiceprezydent Kamaly Harris. - Z radością i nadzieją witam inaugurację kadencji Prezydenta Joe Bidena. Radość wynika z przekonania, iż przywróci on wizerunek USA jako państwa będącego wzorcem demokratycznych rządów. Państwa budującego relacje z sojusznikami oparte na wspólnych wartościach, nie zaś bezwzględnych interesach - ogłosił w oficjalnym komunikacie Marek Woźniak,...
Więcej

Rabin obawia się, że szczepionka zrobi z ludzi homoseksualistów

Krytycznie i zarazem kontrowersyjnie na temat szczepionek na koronawirusa wypowiedział się rabin Daniel Asor. Przemawiając do swoich zwolenników ostrzegał on przed szczepieniami, ponieważ mogą one doprowadzić do niepożądanych konsekwencji. Mianowicie "może ona uczynić ludzi gejami". Asor jest popularnym w Izraelu ultraortodoksynym rabinem. Posiadając własną oddaną grupę swoich wyznawców nie bał się więc zakwestionować instrukcji innych liderów tej społeczności, którzy wydali instrukcje dotyczące szczepionek. W porównaniu do trzech najstarszych rabinów - Chaima Kaniewskiego Gershona Edelsteina i Shaloma Cohena - odradza szczepienie...
Więcej

Nie oddał laptopa agentom ABW. Były dziennikarz skazany

Uprawomocnił się wyrok Sądu Rejonowego w Warszawie, skazujący byłego dziennikarza Michała Majewskiego na karę w wysokości 18 tysięcy złotych. Dawny redaktor tygodnika "Wprost" został tym samym uznany winnym utrudniania pracy Agencji Bezpieczeństwa Wewnętrznego, która w 2014 roku chciała zabrać z redakcji gazety laptopa z poufnymi informacjami. Wyrok w sprawie wydarzeń sprzed prawie siedmiu lat zapadł w lutym ubiegłego roku. Teraz Majewski poinformował, że orzeczenie Sądu Rejonowego w Warszawie uprawomocniło się. Będzie on musiał zapłacić więc 18 tys. zł grzywny. Były...
Więcej
Posty otagowane "prawicowe media"

CNN chce ocenzurować FOX News?

CNN chce ocenzurować FOX News?

Amerykańska prawicowa stacja telewizyjna FOX News oskarża swoją lewicowo-liberalną konkurencję o chęć wyeliminowania z rynku. Kanał CNN miał bowiem naciskać na kilku największych operatorów sieci kablowych, aby wyrzucili oni FOX News ze swojej oferty. Podejmowane w tym kierunku wysiłki mają cieszyć się poparciem Partii Demokratycznej.

Sprawę nacisków na operatorów sieci kablowych ujawnił Tucker Carlson, jeden z najpopularniejszych konserwatywnych komentatorów w Stanach Zjednoczonych. Jego zdaniem CNN kontaktowało się już z sześcioma firmami, które zajmują się nadawaniem sygnału FOX News do domów (...) Czytaj dalej...

Republikanie przeciwko Trumpowi. Prawica krytykuje szturm na Kapitol

Republikanie przeciwko Trumpowi. Prawica krytykuje szturm na Kapitol

W administracji Białego Domu nastąpiła fala dymisji, a od wczorajszych wydarzeń na Kapitolu rytualnie odcinają się kolejni politycy Partii Republikańskiej. Wśród osób krytykujących prezydenta Donalda Trumpa i jego zwolenników znalazł się chociażby libertarianin Rand Paul. Republikańscy politycy obawiają się bowiem, że podobne wydarzenia podważą wiarygodność osławionej „amerykańskiej demokracji”.

Media donoszą, że wśród współpracowników Trumpa rozważany jest wniosek o odsunięcie go od sprawowanej funkcji. Oficjalnie Joe Biden ma bowiem przejąć władzę dopiero 21 stycznia, zaś obecny prezydent nie uznaje wyników wyborów. (...) Czytaj dalej...

Alternatywne media przeciwko cenzurze

Alternatywne media przeciwko cenzurze

Internauci nie mogą korzystać dzisiaj z kilku konserwatywnych i nacjonalistycznych szwedzkich mediów. W ten sposób protestują one przeciwko ocenzurowaniu jednego z kanałów internetowych. SwebbTV zostało bowiem zablokowane przez Google, choć kanał jest oficjalnie zarejestrowany jako medium i podlega szwedzkiemu prawu o wolności wypowiedzi.

Do protestu przeciwko cenzurze ze strony amerykańskiego giganta przyłączyły się portale FriaTider.se, NyheterIdag.se, Exakt24.se i Samhällsnytt, a także papierowy magazyn „Nya Tider”. Dzisiejsze wydania ich serwisów internetowych zostały wyłączone, stąd czytelnicy mogą przeczytać na nich jedynie naświetlenie (...) Czytaj dalej...

Policja atakowała nawet liberalne media (+WIDEO)

Policja atakowała nawet liberalne media (+WIDEO)

Z bliskiej odległości postrzelony z broni gładkolufowej został wczoraj Tomasz Gutry z „Tygodnika Solidarność”, stąd fotoreporter musiał przejść operację. To jednak nie jedyne doniesienia dotyczące ataków milicji na dziennikarzy. Wśród poszkodowanych znajdują się również przedstawiciele lewicowo-liberalnych mediów, opisujący wyjątkową brutalność nie zawsze zresztą umundurowanych bandytów.

Wczoraj popołudniu media obiegły zdjęcia pokazujące 74-letniego pracownika „Tygodnika Solidarność”, który został trafiony gumową kulą w okolicach oka. Fotoreporter musiał z tego powodu przejść operację, a według doniesień jego redakcyjnych kolegów wszystko powinno być w (...) Czytaj dalej...

Policyjne prowokacje na Marszu Niepodległości (+WIDEO)

Policyjne prowokacje na Marszu Niepodległości (+WIDEO)

Uczestnicy tegorocznego Marszu Niepodległości w Warszawie mogli poczuć się jak za rządów Platformy Obywatelskiej. Milicja po prawie sześciu latach przerwy urządziła prowokacje w centrum miasta oraz na błoniach Stadionu Narodowego, utrudniając między innymi dotarcie na demonstrację. Wśród osób poszkodowanych w wyniku działań umundurowanych bandytów znaleźli się między innymi dziennikarze.

Na wstępie należy pogratulować Komendzie Głównej Policji „innowacji”. Jak co roku wysłała ona na Marsz Niepodległości tych samych nieumundurowanych funkcjonariuszy, na dodatek ubranych co roku w ten sam sposób. Nie dziwi (...) Czytaj dalej...

Kult samodzielnego myślenia

Kult samodzielnego myślenia

Po raz kolejny media społecznościowe zapełniły się ekspertami od wszystkiego. Wszak w Polsce nie ma większego problemu, aby wpierw zajmować się himalaizmem, następnie tenisem, a w miarę potrzeby także epidemiologią. Trudno nie natrafić więc na wszechwiedzące osoby używające sformułowań pokroju „myśl samodzielne” czy”obudź się”. Problem w tym, że „samodzielne myślenie” sprowadza się w ich przypadku do bezkrytycznego przyjmowania wszystkiego, co pojawi się na osławionych filmach z żółtymi napisami.

Nietrudno zauważyć, że w Polsce mamy tak naprawdę ekspertów od wszystkiego. W (...) Czytaj dalej...

Prorządowi dziennikarze krytykują uległość wobec LGBT

Prorządowi dziennikarze krytykują uległość wobec LGBT

Niedawne odwołanie łódzkiego kuratora oświaty Grzegorza Wierzchowskiego, przeprowadzone kilka dni po jego krytyce ruchu LGBT, oburzyła nawet media uważane za prorządowe. Na uległość Prawa i Sprawiedliwości względem tęczowych aktywistów zwracają uwagę tygodniki „Do Rzeczy” oraz „W Sieci”. Zarzucają one Zjednoczonej Prawicy wywieszenie białej flagi, porównywalne do działań środowisk prawicowych w Europie Zachodniej.

W przedostatni weekend sierpnia o dymisji Wierzchowskiego poinformowała małopolska kurator Barbara Nowak, zaś następnie doniesienia potwierdził sam zainteresowany. Został on odwołany ze swojej funkcji kilka dni po wypowiedzi, (...) Czytaj dalej...

Daniels wzywa do cenzury

Daniels wzywa do cenzury

Jonny Daniels najwyraźniej uznał, że pieniądze lubią ciszę i w ostatnich miesiącach pozostawał w cieniu. Wszystko zmieniło się za sprawą okładki najnowszego numeru tygodnika „Najwyższy Czas!”. Jednym z jej bohaterów jest właśnie kontrowersyjny żydowski lobbysta, który postanowił z tego powodu domagać się wycofania pisma z powszechnej dystrybucji.

Pismo obecne jest na rynku od dokładnie trzydziestu lat, a jego założycielem jest doskonale wszystkim znany Janusz Korwin-Mikke. Jednym ze znaków rozpoznawalnych tygodnika są krzykliwe okładki, stąd tematem okładkowym bieżącego numeru jest nowa (...) Czytaj dalej...

TVP nie krytykuje TVN-u po interwencji Mosbacher

TVP nie krytykuje TVN-u po interwencji Mosbacher

Od wielkanocnego poniedziałku przez kilkanaście dni niemal codziennie w „Wiadomościach” Telewizji Polskiej ukazywały się niepochlebne materiały o TVN-ie. Komercyjna stacja należąca do amerykańskiego Discovery przestała być jednak krytykowana niczym za dotknięciem czarodziejskiej różdżki. Ową czarodziejką okazała się być ambasador Stanów Zjednoczonych Georgette Mosbacher, przestrzegająca na Twitterze przed atakowaniem stacji TVN.

Wszystko zaczęło się drugiego dnia świąt, czyli 13 kwietnia. W wielkanocny poniedziałek TVP wyemitowało materiał krytycznie odnoszący się do różnych aspektów działalności TVN-u. Miało to związek z materiałami komercyjnej stacji (...) Czytaj dalej...

Klęska miłośników Izraela

Klęska miłośników Izraela

Neokonserwatywni publicyści starają się przemilczeć fakt, że narracja historyczna rosyjskiego prezydenta Władimira Putina może triumfować, bo cieszy się wsparciem władz Izraela. Miłośnicy rządów izraelskiego premiera Benjamina Netanjahu, piszący w przeszłości teksty pokroju „Żydzi do Gazy”, nie chcą przyznać się do całkowitej kompromitacji swoich idei. Trzeba zresztą wyraźnie powiedzieć, że „sojusz polsko-izraelski” od początku był absurdalnym konstruktem.

Znamienny dla postawy prawicowych sympatyków Izraela jest artykuł Michała Szułdrzyńskiego, opublikowany w piątek na łamach „Rzeczpospolitej”. Publicysta na co dzień znający się na wszystkim, (...) Czytaj dalej...

Polskie media odkrywają poglądy Nawalnego

Polskie media odkrywają poglądy Nawalnego

Choć czołowy rosyjski opozycjonista Aleksiej Nawalny wielokrotnie brał udział w marszach imperialnych, polskie media zdają się odkrywać jego prawdziwe poglądy dopiero po wywiadzie udzielonym przez niego „Gazecie Wyborczej”. Wynika z niego przede wszystkim, że Nawalnemu daleko jest do zachodnioeuropejskich standardów demoliberalnych, stąd krytykuje on NATO i zamierza uczynić Rosję liderem Europy.

„Prezydent Nawalny i jego Wielka Rosja” – tak nosi tytuł „jedyny wywiad Nawalnego dla Polskich mediów”, jak reklamuje go dziennikarka „Gazety Wyborczej”, Wiktoria Bieliaszyn. Czołowy rosyjski opozycjonista cieszący się (...) Czytaj dalej...

Prawicowi dziennikarze znów na tropie "antysemityzmu"

Prawicowi dziennikarze znów na tropie „antysemityzmu”

Od wczoraj środowisko polskiej prawicy elektryzuje sprawa konkursu „Książka Historyczna Roku”, z którego na kilka dni przed końcem głosowania usunięto dwie publikacje, czyli „Wołyń zdradzony, czyli jak dowództwo AK porzuciło Polaków na pastwę UPA”.” Piotra Zychowicza oraz „Wobec nadchodzącej drugiej wojny światowej” Władysława Studnickiego. Dziennikarze zasiadający w jury tej nagrody w drugiej z tych książek doszukali się między innymi treści „antysemickich”.

O całej sprawie poinformował na Twitterze sam Zychowicz, który według przecieków miał prowadzić w głosowaniu czytelników na „Książkę Historyczną (...) Czytaj dalej...